۱۰ دستور غذایی ساده برای سلامت مو
 
پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:, :: 15:32 ::  نويسنده : amir sharifi

http://www.itca.ir/wp-content/uploads/Haarprobleme.jpg

گاهی مکن است برای افراد زمانی برسد که مو ها شروع به خشک شدن و ریزش سریع می کنند و این فاجعه ایست که میتواند بزرگترین مشکل فرد بحساب بیاید .در این اثنا به سالن های درمانی ریزش مو و… مراجعه کردن اولین فکری است که به ذهن افراد می آید و گاها این درمان و دستورالعمل ها نتیجه ای ندارد .طبق مطالعات مردان به یکی از دلایل زیر بیشتر در معرض خسران مویی قرار دارند .اطلاع از این موارد ذهن شما را با ادامه و راه حل ها و پیشنهاد های امروز مفید است . این دلایل عبارتند از :

 

رژیم غذایی نا مناسب

ارث و عوامل ژنتیکی

کمبود ویتامین های مناسب

استرس و نگرانی و اضطراب بیش از حد

گردش خون  نا مناسب و آلودگی خونی

 

وقتی شما از علت و منبعمشکل مطلع باشید قطعا راه های مقابله را به راحتی یافته و انرژی خود را قطعا صرف چیزی میکنید که نتیجه ای میگیرد .استفاده از مواد شیمیایی ممکن است آثار منفی به دنبال داشته باشد پس حتی الامکان از آن ها استفاده نکنید .در زیر شمارا با روش هایی متعارف و راحت آشنا خواهیم کرد که با این مشکلات به راحتی مقابله کنید و نتیجه مطلوب را حاصل کنید .

  1. یک لیوان آب با بذر کتان (درصبح زود ) میتواند  امگا ۳ شما را فراهم کند و رشد مطلوبی به موهای شما ببخشد .
  2. استفاده از گیاهی به نام آملا میتواند به شادابی موهای شما کمک کند .به طور کلی روغن مو که اکثر خانم ها از آن استفاده میکنند از این روغن درست شده است .
  3. هر شب ۵ بادام را در آب خیس کنید و با پوست قهوه ای آن بخورید .
  4. درطول روز مایعات را فراموش نکنید .با نوشیدن ۸ تا ۱۰ لیوان از انواع نوشیدنی هایی مثل دوغ آبمیوه و… به پوست سر خود کمک کنید .
  5. خوردن یک کاسه از حبوبات جوانه زده  مفید است .
  6. هر روز از پروتئین ها در قالب خوردن تخم مرغ با مرغ استفاده کنید.
  7. هنگامی که موی خود را میشویید یک قاشق آبلیمو در آخر کار بر روی موی خود استعمال کنید تا هم موجب درخشندگی موی شما شود و هم مانع شوره مو شود .
  8. خوردن بیش از حد شیر مضر است .حداکثر دولیوان مفید است .
  9. خوردن هر روزه میوه جات به تعداد مناسب مفید است به عنوان مثال خوردن توت فرنگی انبه سیب و… از مفید ترین میوه ها برای سلامت موهاست . همچنین خوردن سبزیجات مثل اسفناج نیز خالی از لطف نیست .
  10. به خوردن گوشت سفید بیشتر متمایل شوید و با دوری از گوشت قرمز (البته نه بطور کامل) و خوردن گوشت سفید سلامت موی خود را بازیابید .

ریزش مو در مردان بیش از زنان رایج است و میتوانید به درستی این تفاوت را در اجتماع مشاهده کنید .با استفاده و از این راهکار ها میتوانید سلامتی موی خود را  به طرز شگفت انگیزی بدست آورید .


نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت10:06---22 خرداد 1391
خوب بودولی خودت این کارهارا انجام دادی؟چه جوری بود؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



shoma
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان shoma و آدرس shoma20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 318
بازدید کل : 22215
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1